Miguel Tendillo: “L’esforç està en l’ADN del Valencia CF i de Bordalás”
Miguel Tendillo, ambaixador i llegenda de l’València CF, ha valorat positivament en VCF MITJANA l’arribada de José Bordalás a la banqueta valencianista.
il·lusió
Bordalás és una il·lusió per a tot el valencianisme i tots els que hem estat patint aquest any. És aire fresc. És un entrenador que ens feia falta. Ve amb molta il·lusió.
Equip amb caràcter
Els seus equips es caracteritzen pel seu caràcter, busca més guerrers. Pot ser una època bonica per al València CF. Sempre va exigir als jugadors.
ADN València CF
En l’ADN de l’València CF i en el de Bordalás hi ha l’esforç. El que no treballa no juga. Enforteix a l’equip. Des del primer moment es va a fer respectar i l’equip ho va a respectar. El president ens va preguntar als ambaixadors i tots estem d’acord que Bordalás pot ser un bon referent per a l’equip.
Binomi amb l’afició
L’afició sempre ha estat bolcada amb l’equip. Si veu un equip que es deixa la pell, aquest binomi estarà segur.
Informació i Foto: Valencia CF