Castelló celebra el Dia Mundial del Pa amb el repartiment de productes artesans en la plaça de la Pescateria
La plaça de la Pescateria ha acollit este dissabte la celebració del Dia Mundial del Pa, una jornada organitzada per la regidoria de Comerç de l’Ajuntament de Castelló en col·laboració amb l’Associació Provincial de Forners per a posar en valor el forn artesà i donar visibilitat al treball dels professionals del sector.
La iniciativa ha comptat amb dos repartiments de productes tradicionals elaborats per a l’ocasió. A les 11.00 hores, els assistents han pogut degustar 500 llesques de pa artesà acompanyades d’oli d’oliva verge extra Bardomus, de Castelló, i pernil. Posteriorment, a les 12.00 hores, s’han repartit 2.000 rosquilletas artesanes elaborades pels forns de la ciutat.
El regidor de Comerç, Alberto Vidal, ha destacat la importància de reconéixer el treball dels professionals del sector i ha assenyalat que «els forns i pastisseries artesanes són una part indispensable del comerç de Castelló i de la nostra identitat gastronòmica. Amb esta jornada volem agrair l’esforç dels qui mantenen viu este ofici i acostar als veïns uns productes que formen part de les nostres tradicions i del nostre dia a dia».
Inormació i Foto: Ajuntament de Castelló