La UA col·labora amb l’espectacle “La Bouche” de Adans Peres
Per a l’alumnat de la UA, La Bouche ha habilitat un codi al web de l’espectacle (https://www.labouche.es/es/entradas/) on podran adquirir les entrades amb el Codi de descompte “Universitat”.
L’espectacle d’aquest any comptarà amb acròbates, contorsionistes, ballarines, còmics i monologuistes, patinadors acrobàtics i cantants, professionals de primer nivell en un espectacle de varietés de tall francès dissenyat per a l’entreteniment i la diversió, amb la direcció i producció de Adans Peres .
Les sessions tindran lloc de dimarts a diumenges, des del 4 d’octubre fins el 17 de novembre (Carpa en el Pàrquing del Rico Pérez)
Adans Peres
Creador i director artístic de La Bouche, és un estel de reconegut prestigi a nivell mundial per haver treballat en els més famosos teatres i espectacles internacionals, entre altres el Moulin Rouge de París i el Circ del Sol. Considerat un dels millors artistes en la seva gènere, ha estat guardonat en festivals com el Festival Internacional del Circ de Montecarlo o el Festival de Demain de París, gràcies a l’increïble virtuosisme i extrema dificultat de les seves actuacions. Després de 21 anys d’experiència i èxits en el brillant món de l’entreteniment, Adans Peres crea una innovadora i original companyia que barreja les tendències, percepcions i estils internacionals en una barreja explosiva i única: La Bouche.