Colomer destaca que el festival Escena Kids «és una incubadora de futurs turistes que faran que la cultura, el turisme i les ciutats progressin»
Colomer ha destacat el projecte Escena Kids, entès com «una incubadora de futurs turistes» i ha assenyalat que «necessitem conrear turistes i fabricar melòmans perquè això farà que la cultura, el turisme i les ciutats progressin».
El responsable de Turisme ha recordat que «la cultura és un producte turístic que desestacionalitza i és rendible que l’estratègia de futur sigui treballar la infància, perquè puguin apreciar el valor de viatjar».
Francesc Colomer ha felicitat l’Ajuntament de Sagunt per impulsar projectes turístics vinculats a la cultura i a l’autenticitat de la ciutat. «Que la inspiració de el viatge a Sagunt sigui la cultura és una opció intel·ligent i molt rendible turísticament de cara a el futur».
Així mateix, el secretari autonòmic ha assenyalat que «la primera edició va ser molt positiva en paràmetres de qualitat i de convocatòria» i que en aquesta edició «es consolidarà el festival».
Conveni amb Sagunt
Aquesta actuació forma part de les accions desenvolupades mitjançant el conveni de col·laboració subscrit entre Turisme Comunitat Valenciana i l’Ajuntament de Sagunt.
Mitjançant aquest acord, Turisme Comunitat Valenciana destina 100.000 euros perquè l’ajuntament de Sagunt dugui a terme les actuacions de el pla de promoció del producte turístic cultural a través de les arts escèniques.
En concret, es planteja promocionar la ciutat de Sagunt com a destinació ideal per gaudir d’una oferta cultural integral basada en el seu patrimoni històric, el teatre i les arts escèniques.
Així, l’Ajuntament de Sagunt es compromet a realitzar les accions que comprèn el pla de promoció del producte turístic cultural com el material promocional, accions de màrqueting i promocionals dirigides a l’turista, a més de la programació i coordinació de al festival ‘Escena Kids’, dirigit a les famílies.
Sagunt és una de les destinacions turístiques més representatius de la Comunitat Valenciana i de la província de València, amb una oferta cultural integral basada en el seu patrimoni històric, el teatre i les arts escèniques.