CulturaDestacat

Rosa María Arrazola recull el Premi de la Mar de Poesia 2022 per ‘L’últim viatge’

L’escriptora Rosa María Arrazola Díaz ha recollit ahir per la vesprada al Centre Cultural La Marina el 29ª Premi de la Mar de Poesia Miquel Peris i Segarra per la seua obra ‘L’últim viatge’.  La regidora de Cultura, Verònica Ruiz, acompanyada pel president de l’Associació Cultural La Barraca del Grau, Vicent Ortiz, han lliurat tanmateix els premis Grumet Manel Garcia i Grau per a joves poetes a Rebecca Rodríguez Jiménez, del col·legi El Pinar, pel poema ‘Viatge cap a mar obert’ per a Primària; i a Lucía Gallego Pérez, de 3r d’ESO del centre Ramiro Izquierdo per ‘Cor mariner’ en la modalitat de Secundària i Batxillerat.
La regidora de Cultura, Verònica Ruiz, ha reconegut  “la incansable tasca de La Barraca per promoure i visibilitzar les tradicions del Grau i el treball per al Premi, en la seua 29a edició”, i ha felicitat les guardonades “pels seus versos, per la seua veu”.
A la gala, que s’ha tancat amb l’actuació de Solk, s’ha presentat l’edició del poemari guanyador la passada edició, ‘La mar als llavis’, del castellonenc Artur Àlvarez, guanyador del 2021.
Informació i Foto: Ajuntament de Castelló

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint