Esports

Quique Setién (tecnic del Villarreal CF) analitza el triomf davant el RC Celta

L’entrenador del Villarreal CF, Quique Setién, ha comparegut davant els mitjans de comunicació per analitzar la important victòria del seu equip davant el RC Celta (3-1): “Sabíem que seria complicat perquè el Celta és un gran equip. Fan les coses bé i et comprometen molt, però hem aconseguit emportar-nos el partit”.

El tècnic càntabre ha subratllat l’encert en un partit amb menys domini que els anteriors: “Hem començat molt bé. Hem marcat dos gols i fins i tot ens podríem haver posat 3-0, però no hem encertat amb el penal. Després ha arribat el seu gol i ells han donat sensació de perill durant força temps. Hem aguantat quan patim i hem marcat el tercer. No hem tingut el domini d’altres vegades, però hem estat eficaços a les dues àrees. De vegades passa al revés i ens lamentem”.

En ser preguntat pels objectius, Setién s’ha mostrat tranquil i ha preferit centrar-se a gaudir de la victòria i pensar en el proper compromís: “Prefereixo pensar al València. El meu objectiu és arribar al final de LaLiga amb ritme i opcions d’entrar a Europa. Les coses poden canviar duna setmana a una altra. Ho sabem. L’important és que en queda menys i estem ben posicionats. Estem amb confiança pel resultat ia veure si ens podem recuperar bé i afrontar el partit de dimecres amb confiança”.

Finalment, l’entrenador groguet ha exalçat la gran actuació de Nico Jackson, que ha liderat el Vila-real marcant un doblet: “És un gran jugador. Ha estat lesionat un temps i ha entrat a poc a poc a l’equip. Ha millorat molt. Sabíem del seu potencial i ho està demostrant. És un jugador que ataca l?esquena i ens dóna molt en atac”.

Informació i Foto: Villarreal CF

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint