Esports

Pilar Bernabé: «El Valencia CF ha fet una gran donació i vull reconèixer el seu esforç»

El Valencia CF ha realitzat una donació de roba esportiva a la Fundació Esportiva Municipal que va a destinar a les 120 persones sense llar que acullen en el Complex Esportiu-Cultural Petxina durant la quarantena pel COVID-19, un acte de solidaritat que s’uneix a la resta d’accions que està desenvolupant l’entitat durant l’actual crisi sanitària.

Pilar Bernabé (Regidora d’Esports, d’Envelliment Actiu, de Formació i Ocupació i d’Emprenedoria i Innovació Econòmica) ha estat la protagonista al programa ‘Som Passió’ d’VCF MEDIA Ràdio, on ha agraït públicament la donació realitzada pel València CF que presideix Anil Murthy.

Com valora la donació de roba realitzada pel València CF?

Em sento molt agraïda i orgullosa dels equips de la nostra ciutat que, a més, s’han posat d’acord per tirar endavant una iniciativa solidària i bonica. A el València CF, a més, vull donar-li les gràcies perquè ha fet una gran donació de roba esportiva que ens ve molt bé a hores d’ara.

A València, el món de l’esport s’ha bolcat amb les persones que més ho necessiten ara, unint els valors de l’esport amb la solidaritat que estem demostrant els ciutadans amb les persones sense llar. Els poliesportius de la ciutat estan oberts per a aquestes persones i també la residència d’esportistes, que és on estem començant amb el repartiment de roba esportiva que ens han donat. Vull reconèixer l’esforç que ha fet el València CF, perquè ha estat una gran donació.

A més de l’obligació moral, també hi ha la dificultat afegida a l’tenir la gent que quedar-se a casa i no poder col·laborar com voldria.

Una de les coses que ens preocupava molt és que els valencians som gent molt solidària i volem mostrar-ho, i és veritat que això xoca amb aquesta necessitat de quedar-nos a casa. En això hem intentat explicar a la ciutadania que, amb una donació tan important com la realitzada, evitem que la gent vulgui sortir a portar roba o productes. Molts han contactat amb nosaltres per portar-nos coses i a tothom li hem dit que la millor manera d’ajudar a hores d’ara és quedant-nos a casa.

Informació i Foto: Valencia CF

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint