Metrovalència facilita l’accés i tornada en transport públic al partit que disputen València C.F. i Athletic de Bilbao
Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) facilitarà el dijous dia 26 de gener, a través de Metrovalència, l’accés i tornada a la trobada que disputen València C.F. i Athletic de Bilbao, a les 20 hores a l’estadi de Mestalla, corresponent a l’eliminatòria de quarts de final de la Copa del Rei.
Metrovalència ha previst ampliar el servei habitual en cas de pròrroga o penals amb la incorporació de metres i tramvies addicionals a les línies 1, 2, 3, 4, 5 i 7, després de la finalització del partit.
Des de l´estació d´Aragó, la més propera al´estadi, s´oferirà servei de la Línia 5 en direcció a Marítim i Aeroport, amb possibilitat d´enllaçar amb les Línies 1 i 2 a Ángel Guimerà.
Des de la també propera estació de Facultats, també en cas de pròrroga, o penals hi haurà serveis cap a Rafelbunyol i cap a Aeroport, amb possibilitat d’enllaçar amb les Línies 1 i 2 a Àngel Guimerà.
A Alameda també es pot accedir a les línies 3, 5, 7 i 9.
Els transbordaments a Àngel Guimerà possibilitaran els desplaçaments a la Línia 1 fins a Torrent Avinguda i cap a Seminari ia Línia 2, en direcció a Paterna.
Pel que fa al tramvia, s’oferirà circulacions des de Benimaclet fins a la Doctor Lluch a la Línia 4, així com amb la Línia 6 a Beteró.
A la nova Línia 10, un tramvia sortirà de l’estació d’Alacant a partir de les 23 hores en direcció a Natzaret, esperant les persones usuàries procedents de la Línia 7 que facin transbord a Bailén.
Els horaris es poden consultar a la pàgina web i al telèfon gratuït d’informació i Atenció al Client 900 46 10 46, així com a @metrovalencia, a facebook/metrovalencia.fgv ia l’app oficial.
Informació i Foto: Generalitat Valenciana