DestacatTurisme

L’aeroport de Castelló assoleix la màxima activitat amb la incorporació de la ruta de Palma de Mallorca

L’aeroport de Castelló ha activat la ruta de Palma de Mallorca, amb què eleva a 16 les connexions regulars operatives i assoleix la seva màxima activitat.

La ruta de Castelló-Palma funciona per segon any durant la temporada alta d’estiu, entre el 17 de juliol i el 30 d’agost. Disposa de dues connexions setmanals, divendres i diumenge, i es realitza amb un avió ATR 72-600 de 72 seients.

La directora general d’Aerocas, Raquel París, ha manifestat la satisfacció amb l’inici de la ruta de Palma, “ja que suposa que l’aeroport té en marxa la totalitat de les connexions regulars previstes per a aquest any”.

Segons ha detallat, les 16 rutes programades aquest estiu suposen un total de 36 freqüències setmanals, equivalents a 72 vols amb origen o destinació Castelló, “una xifra que no havia arribat abans a l’aeroport”.

A més de la de Palma, estan operatives les línies següents: Budapest, Cracòvia, Berlín, Düsseldorf Weeze, Milà, Londres, Brussel·les, Bucarest, Cluj, Bolonya, Manchester, Porto, Astúries, Bilbao i Madrid

Als vols regulars cal afegir-ne d’altres, com els de l’operativa xàrter que connecta amb Eslovàquia té lloc entre el juny i el setembre.

L’aeroport de Castelló ha tancat el primer semestre del 2026 amb un creixement interanual del 9%, que certifica la millor arrencada d’any a la trajectòria de la infraestructura. En concret, del gener al juny es comptabilitzen 148.009 passatgers, 12.663 més que en el mateix període del 2025.

Informació i Foto: Generalitat Valenciana

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint