Política

La Generalitat renova els membres que componen el Consell Tècnic d’Heràldica i Vexil.lología

El director general d’Administració Local, Antoni Such, s’ha reunit amb els diferents membres de Consell Tècnic d’Heràldica i Vexil.lologia amb l’objecte de renovar la seva composició.

L’òrgan consultiu per a aquesta legislatura s’incorpora a un membre de Consell València de Cultura, Jesús Huguet Pascual, i renova als titulars que ja exercien el seu càrrec en l’anterior legislatura.

D’aquesta manera, el Consell Tècnic d ‘Heràldica i Vexil.lologia està presidit pel director general d’Administració Local, Antoni Such Botella, i com a vocals componen aquest organisme el doctor en Història, professor de Departament d’Història Medieval i Ciències Historiogràfiques de la Universitat d’Alacant Ramón Baldaquí Escandell; el doctor en Història, professor titular de Departament d’Història Medieval de la Universitat de València Mateu Rodrigo Lizondo, i l’arxivera de l’Arxiu Municipal de Castelló de la Plana, experta en heràldica i vexil·lologia Elena Sánchez Almela. Com a secretària, l’experta en heràldica i vexil·lologia Julia Campón Gonzalvo.

Antoni Such ha volgut agrair l’esforç realitzat pels seus components durant aquest temps i «la serietat i rigorositat amb què han realitzat el seu treball».

Informació i Foto: Generalitat Valenciana

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint