DestacatMés notícies

La Generalitat facilita la devolució de l’import de l’Abonament Falles o el bescanvi per un altre títol de transport

La Generalitat facilitarà la devolució de l’import de l’Abonament Falles o el bescanvi per un altre títol de transport una vegada que les principals festes de València han estat ajornades. Quan aquestes es celebrin, es tornarà a posar a la venda un nou Abonament Falles per a l’ocasió amb les dates que es designin en el seu moment, de manera que l’actual no tindrà cap valor.

L’Abonament Falles de l’Autoritat de l’Transport Metropolità de València (ATMV) permetria viatjar il·limitadament durant 7 dies en Metrovalencia, metrobús i EMT per 7 euros en totes les zones de l’àrea metropolitana de València i amb tots els operadors adherits a la coordinació tarifària dels tres mitjans de transport citats.

Quant l’Abonament Magdalena, de similars característiques que l’Abonament Falles però per 9 dies per 9 euros per a les festes de Castelló, també ajornades, al no haver-se iniciat encara la venda de l’títol de transport no cal la seva devolució o canvi.

Devolució o bescanvi

Des del proper dilluns dia 16, l’oficina de la ATMV situada a l’estació de metro de Colón donarà l’opció als 1.628 usuaris i usuàries que ja havien adquirit el títol de transport de triar si volen que se’ls torni l’import pagat o si prefereixen que se’ls retiri el Abonament Falles i se’ls carregui qualsevol altre títol de transport. Si en aquesta opció l’import a desemborsar és superior, es descomptaria tal quantitat de el preu final.

L’Autoritat està negociant la possibilitat d’ampliar els punts de canvi per facilitar als usuaris la devolució o el canvi de títols, que no tenen un termini determinat per fer-ho per a tranquil·litat dels que l’han adquirit.

serveis especials

Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) ha decidit suspendre els serveis especials de metro i tramvia programats per Falles, tant els diürns com els nocturns de 24 hores que s’anaven a produir des del dia 14 a la matinada del dia 20. Les jornades de l’ diumenge 15 i el dijous festiu 20 no tindran tractament de feiners com estava planificat, de manera que les circulacions tornaran al seu gràfic habitual.

Divendres 13, dissabte 14 i el dimecres 18 hi haurà servei nocturn ordinari de ‘A la Lluna de Metrovalencia’ fins a prop de les 3 hores de la matinada, com correspon a un divendres, dissabte i vigília de festiu, respectivament.

contractacions

Pel que fa a les contractacions efectuades per reforçar la plantilla de FGV a Falles, es mantindran les 56 incorporacions temporals fins al 20 de març per realitzar tasques d’informació i atenció a client en estacions i vestíbuls.

Informació i Foto: Generalitat Valenciana

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint