Esports

La Diputació de Castelló porta aquest cap de setmana el millor tenis internacional

Informació i Foto: http://www.dipcas.es

La Diputació de Castelló porta a partir d’aquest cap de setmana i durant el proper mes el millor tennis femení internacional amb el V Circuit WTA Castelló-Spain com a part de la seva aposta esportiva i turística ‘Castelló Escenari Deportivo’. La cita, que reunirà prop de les 200 millors promeses del tennis mundial, s’ha convertit en un projecte de prestigi internacional que vertebrarà des d’aquest dissabte tota la província a través dels seus quatre seus (Benicarló, Vinaròs, Castelló i Nules) convertint-se en un recurs esportiu, però també econòmic, de primer nivell amb un miler de persones mobilitzades i ingressos propers al milió d’euros.
El diputat provincial d’Esports, Luis Martínez, ha animat «a tots els aficionats castellonencs a què s’acosten a gaudir del millor tennis a través d’aquesta competició que no només promociona la pràctica de l’esport d’elit, sinó que suposa un important revulsiu econòmic i turístic per al litoral de la nostra província durant el proper mes «.
I és que al costat de les 200 esportistes que visitaran Castelló, a més d’àrbitres internacionals i tècnics, visitaran la província centenars d’acompanyants que es converteixen en un veritable esperó per a l’ocupació hotelera en una època de menys activitat com és la tardor.
Referent a això, Martínez ha destacat que la dimensió internacional del Circuit WTA Castelló-Spain «el converteixen en un recurs més dins de la política impulsada pel Govern Provincial a l’hora d’aprofitar l’estirada econòmic i turístic de l’esport». «Esdeveniments d’aquesta magnitud redunden positivament en sectors com l’hoteler i el de la restauració generant així oportunitats laborals i dinamitzant tot el territori», ha apuntat Martínez.
Demà a Vinaròs comença la programació
Cal destacar que el V Circuit WTA Castelló-Spain impulsat per la Diputació de Castelló es compon de quatre tornejos independents. El primer d’ells arrencarà ja demà dissabte al Club de Tennis de Vinaròs i es perllongarà fins al dia 12 mentre que del 11 al 19 d’aquest mes el tennis prendrà el CT de Benicarló; del 25 al 2 de desembre es traslladarà fins a Castelló i ja, finalment, omplirà d’activitat Nules del 2 al 10 de desembre.
Finalment, Martínez ha volgut destacar que «durant un mes podrem gaudir en quatre municipis de la província de les raquetes que lideraran els grans tornejos en un futur pròxim i que ja ara estan competint en molts casos al màxim nivell».

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint