PolíticaTurisme

José Martí destaca «el molt que ha millorat l’aeroport gràcies al suport de la Generalitat Valenciana»

El president de la Diputació, José Martí, ha intervingut telemàticament en la reunió del consell d’administració de Aerocas, en la qual ha pres la paraula per a posar de manifest la importància de la labor desenvolupada per la Generalitat Valenciana en l’aeroport de Castelló, posant l’accent en «la gran diferència existent entre com està ara i com estava abans». Segons ha destacat, «en els últims anys el govern autonòmic ha realitzat una importantíssima inversió per a garantir la viabilitat d’aquesta infraestructura bàsica per al turisme de Castelló». «Un suport a la província que és just reconéixer i agrair»

Informació i Foto: Diputació de Castelló

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint