DestacatEsports

Javier Calleja (Tecnic del VillarrealCF) destaca que «cal donar-li molt valor» a la victòria davant el Rayo

L’entrenador del VillarrealCF, Javi Calleja, s’ha mostrat molt orgullós dels seus jugadors després del emocionant partit davant el Rayo Vallecano a l’Estadi de la Ceràmica (3-1). Una victòria vital per als interessos grocs. «Cal donar-li moltíssim valor a tot el que estem fent. Portem molta càrrega física i psicològica. Quan pitjor s’han posat les coses, més hem demostrat que volem sortir d’aquí. Ens han marcat un gol i té molt mèrit donar-li la volta com ho hem fet «, ha comentat.

Pel tècnic madrileny, l’equip va anar ‘in crescendo’: «Acabem la primera part bastant bé. Ens va faltar entrar al partit amb més ritme i això ha fet que el rival s’avancés. A partir d’aquí vam fer un pas cap endavant. A la segona part sabíem que havíem d’anar a per totes des del principi. La mentalitat i el compromís es veu en tots els partits. Estic tremendament orgullós «.

Segons Calleja, el fet d’anar sumant victòries ha canviat la mentalitat de l’equip: «Tots estem convençuts del que fem. Això només s’aconsegueix amb unió i amb treball. Hem de seguir així. Som una família i m’omple d’orgull. Quan guanyes la mentalitat et canvia. L’Europa League ens ha servit per creure i agafar confiança. Tenim una plantilla àmplia i tots els jugadors se senten importants «.

Per concloure, Calleja es va referir al fet que la setmana que no hi hagi competició de lliga: «Aquesta aturada ens vindrà bé a nivell mental per desconnectar una mica. Portem molts partits i està bé que descansem una mica. Aquest petit matalàs només serveix per treballar més i millor. No cal relaxar-se, a l’inrevés «.

 

 

 

Informació i Foto: VillarrealCF

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint