DestacatEsports

Pura diversió en el Dia del Simpatitzant del VillarrealCF

Una jornada molt especial. Avui s’ha celebrat una nova edició del Dia del Simpatitzant amb la participació de desenes d’aficionats posseïdors del ‘Carnet del Simpatitzant 18-19’ arribats des de tots els racons d’Espanya. Tots ells han gaudit d’una agenda plena de divertides activitats exclusives.

La jornada va començar amb un interessant Tour per l’Estadi de la Ceràmica, posteriorment es va celebrar un àpat deliciós en una de les sales del feu groc. Els aficionats també van participar en una de les tres edicions del torneig ‘3×3 Groguet’ als voltants del feu groc, mentre que una vegada iniciat el duel ho van viure en directe des de la grada.

Fins a 15.000 banderes grogues van donar colorit a la graderia

El Vila-real CF va tornar a apostar fort pels elements d’animació a l’Estadi de la Ceràmica. Així, el club va col·locar fins a 15.000 banderes grogues per donar colorit a les grades del feu del Submarí per al partit davant el Rayo Vallecano.

Informació i Foto: VillarrealCF

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint