‘Gent Divergent’ visibilitza la quotidianitat dels artistes amb dany cerebral
“Espais com l’Ateneu i la tasca que desenvolupen diàriament són necessaris per al desenvolupament igualitari de la societat. Eixa feina la podem veure en originals peces com aquesta projecció, el qual té com a objectiu reconèixer visibilitzar la seua quotidianitat i la lluita diària” ha expressat Ruiz.
El documental, realitzat per la productora Noviembre Films i patrocinat per la Fundació Dávalos-Fletcher i amb el suport de l’Ajuntament de Castelló, tindrà una segona projecció el dia 8 de desembre a les 19.00 hores al Teatre del Raval.
El grup de teatre Gent Divergent naix dintre d’un taller de teatre de l’associació fundació Ateneu de Castelló impartit per membres de Teatre de Caixó, i ha tingut com a resultat el muntatge d’una versió de l’obra del Quixot, sota la direcció de Marc Escrig, la qual els ha donat l’oportunitat de realitzar una gira per diferents llocs de la ciutat.
Programació del Teatre del Raval
Demà de vesprada, el teatre del Raval acull la inauguració de la Mostra de Cinema i Salut Globa l, amb l’eix temàtic Salut i dona: Necessitats i reptes . Les jornades s’obren amb l’actuació de Pólvora & Karma, projecte de rap format per dos estudiants de Psicologia de la Universitat Jaume I. Tot seguit, es projectarà de Woman. En acabar el film, el públic podrà participar en el debat amb Iván Zahinos, coguionista i idea original de la pel·lícula.