Esports

Gabriel Paulista (Jugador del ValenciaCF) es perdrà el partit de #LigaSantander davant el VillarrealCF per sanció

Marcelino no podrà comptar amb Gabriel Paulista de cara a la propera cita a Laliga davant del Vila-real CF, després que el defensa brasiler veiés a Balaídos la cinquena cartolina, de manera que haurà de complir un partit de sanció per acumulació d’amonestacions.

L’acció es va produir al minut 42 de partit i va ser molt protestada per Gabriel i el cos tècnic, en considerar que no va ser justa, el que va implicar també l’expulsió del preparador físic Ismael Fernández.

En el que va Lliga, Paulista va veure targeta groga en els partits contra el Reial Betis, Reial Societat, Girona FC, Reial Madrid i RC Celta, per la qual cosa no estarà a disposició del cos tècnic dissabte que ve a Mestalla.

Informació i Foto: ValenciaCF

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint