Esports

Felipe Bernal pren les regnes del femení UBE L’Illa-Grau

El sènior femení UBE L’Illa-Grau, que en la temporada 2020/21 tornarà a militar a la Superlliga 2, tindrà nou inquilí a la banqueta. Es tracta de Felipe Bernal (Bogotà, 24 d octubre de 1987), entrenador de nivell 2 internacional (FIVB) i amb experiència en la selecció absoluta masculina de Colòmbia, en la selecció argentina menor femenina i al Club Estudiants de la Plata (Argentina ), on va estar sis temporades.

Durant aquests onze anys de trajectòria, ha participat en la consecució de diversos ascensos i campionats en categories grans, lligues nacionals, internacionals, inferiors, i també en la consagració de diverses jugadores a la selecció nacional.

La que arrenca ara serà la seva primera experiència a Europa i serà amb el conjunt castellonenc amb el qual s’estrenarà a la segona categoria nacional femenina. El UBE L’Illa-Grau està enquadrat en el grup B de la Superlliga 2 Femenina al costat de CV CCO 7 Palmas, CV Esplugues, SIMC3 Premià de Dalt, Volei Grau Castelló, CD Heidelber Mr Kale, Vòlei Ciutat Cide, Barça CVB, CV Vall d’Hebron i CAEP Soria. La temporada arrencarà, excepte canvis d’última hora, el proper 17 d’octubre.

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint