El Valencia Femeni perd davant el femeni del Barcelona
Un efectiu FC Barcelona Femení, amb tres gols a la primera meitat i un quart a la segona, va guanyar a l’Estadi Antonio Puchades de la Ciutat Esportiva València CF al València CF Femení que, després de més de dos mesos, no coneixia la derrota a casa . El gol blanc-va ser obra de M. Peiró en temps afegit. Amb aquest resultat, les nostres es situen sisenes a la Lliga Iberdrola. L’afició va respondre excel·lentment, amb una assistència propera als 1.200 espectadors.
El 0-1 del FC Barcelona Femení en el minut 4, obra de Mapi León aprofitant un rebuig, no va suposar un desequilibri en el terreny de joc, sinó que tots dos equips van mantenir un duel parell, amb bastant circulació de la pilota pel centre del camp , encara que no excessivament productiva. El València CF Femení ho intentava sota la batuta de Sandra i Carol, mentre que a les blaugranes el protagonisme era sobretot per Vicky i Alexia.
Aconseguida la primera mitja hora, les visitants es van fer propietàries de la pilota i van posar en dificultats a les nostres. El 0-2 va arribar al minut 34, quan Lieke Martens va finalitzar un contraatac de les de Fran Sánchez. El 0-3 al 45, gol de Marta Torrejón en un altre rebuig, va tancar la primera meitat.
A les blanquinegras els va tocar afrontar la segona part sabent que davant hi havia un rival que havia demostrat una gran efectivitat. Les de Jesús Oliva volien el 1-3 i les visitants, ampliar l’avantatge. El 0-4, gol olímpic, va tenir l’autoria de Natasha Andonova. Es complia el minut 61 i la missió era prou complicada.
El xoc va baixar una mica en intensitat a mesura que va anar passant el temps. Tots dos entrenadors havien anat movent les seves banquetes per evitar-ho. Van den Berg i Szymanowski van tenir el gol en sengles xuts, en els minuts 79 i 81. Va ser el Sr. Peiró qui ho va aconseguir en temps afegit per tancar amb 1-4 la jornada 21 de la Lliga Iberdrola.
Informació i Foto: http://www.valenciacf.com