El Llevant Femeni perd davant el Rayo Vallecano (2 a 3)
El Levante UD Femení va caure derrotat davant el Rayo Vallecano en un partit en què les jugadores locals van haver de sobreposar-se al matiner gol de Natalia des dels onze metres i a l’expulsió de la capitana Sonia Prim per doble amonestació.
Començava bé el partit el Llevant UD Femení, fent-se amb la possessió de la pilota i creant joc sobre la gespa de la Ciutat Esportiva. No obstant això, amb tot just deu minuts de joc transcorreguts, el Rayo Vallecano va aprofitar una pena màxima per inaugurar el marcador per mediació de Natàlia. La trobada es va posar costa amunt des de molt d’hora per a les jugadores de Kino García però van saber reaccionar davant del gol inicial de les vallecanes. Les llevantinistes van prendre les regnes del partit i van dominar en l’aspecte ofensiu. En una gran acció de Jéssica va arribar el gol de l’empat per al conjunt granota. Després d’un bon regat en velocitat, la portuguesa va posar la pilota en el punt de penal i Charlyn el va cedir enrere perquè Maitane, des de segona línia, connectés un bon xut. La pilota es va introduir a la porteria d’Ana Vallès amb una mica de fortuna, després de tocar en una defensa del conjunt de Vallecas.
Va tenir ocasions el Levante UD Femení per avançar-se al marcador abans del descans. Jéssica va seguir portant el perill a la porteria rival, primer amb un bon centre que no va aconseguir rematar Alharilla en boca del gol i, més tard, amb un gran cop de cap que va marxar fregant el pal. Just abans d’emprendre el camí a vestidors, Charlyn va repetir la jugada del gol i va descarregar una pilota a la frontal però Miriam va disparar per sobre del travesser.
Després de la represa, es va repetir el guió de la primera meitat. El conjunt granota va sortir al camp dominant i creant ocasions, però el gol va pujar d’hora al marcador visitant. Maitane va disposar d’una gran oportunitat per avançar l’equip local però pocs minuts després va arribar el gol del Rayo. Natalia va fer doblet en una gran acció individual que va arrencar a mig camp i va culminar en el mà a mà amb Noelia. Les blaugranes van intentar de nou superar el cop de les vallecanes i es van bolcar en atac amb el pas dels minuts. Al 74, i després d’un robatori de pilota que va propiciar la contra visitant, Sonia Prim va cometre falta i la col·legiada li va mostrar la segona groga. No obstant això, després de l’expulsió, el Llevant UD va treure coratge per empatar el partit i posar el rival contra les cordes. Carolina, que havia entrat a la segona meitat, va posar el 2-2 amb un gran xut des del pic de l’àrea que es va elevar per sobre de la portera visitant.
El partit va entrar en els últims deu minuts i el Llevant UD va dominar el joc i va buscar donar-li la volta al resultat fins i tot amb una jugadora menys sobre el camp. El Rayo Vallecano esperava enrere per guanyar el partit a la contra. El tercer gol del conjunt visitant va arribar en un robatori de pilota de la defensa vallecana, que va dirigir una contra ràpida i Gabi Morales va aprofitar que la pilota va quedar morta a l’àrea petita per empènyer.
Les jugadores de Kino García van buscar l’empat fins al final però el cansament va fer efecte i el perill sobre la porteria rival no es va fer efectiu.
Informació i Foto: http://www.levanteud.com