MunicipisSuccessos

El SAMU estabilitza un treballador després de caure a un barranc a Sant Joan de Moró

Cap a les 13 hores, s’ha alertat el CICU d’un accident laboral a la urbanització La Font Juncosa, de Sant Joan de Moró. A l’avís es indicava que un operari havia caigut a un barranc d’uns cinc metres de profunditat.

El CICU ha mobilitzat una unitat del SAMU, una unitat de SVB i metge d’atenció primària.

L’equip mèdic del SAMU ha assistit a l’home, de 55 anys, per politraumatisme.

Després de diverses maniobres d’estabilització i immobilització, el treballador ha estat traslladat a l’hospital General Universitari de Castelló, a l’ambulància de suport vital avançat.

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint