El PP a la Diputació de Castelló exigeix al PSOE que detalli el calendari i la inversió en carreteres previst fins al 2030
El Grup Parlamentari del PP a la Diputació Provincial de Castelló ha reclamat al PSOE que governa la institució de la mà de Compromís el detall del pla de carreteres anunciat fins al 2030 “perquè els pobles volen saber quin calendari manegen tots dos partits per millorar problemes que el PSOE segueix sense resoldre”.
Ho ha demanat la portaveu adjunta del PPCS a la institució provincial, Mª Ángeles Pallarés, “perquè el PSOE anuncia des del 2019 obres que passats tres anys segueix sense executar”. En aquest sentit, explica Pallarés, “són molts els alcaldes que avui desconfien de la propaganda socialista i el que reclamen és que s’actuï en lloc de malgastar temps i diners en anuncis que després s’incompleixen sistemàticament”.
És el cas dels veïns de Cabanes, especialment aquells que resideixen a l’entorn de la carretera de Miravet. Un traçat absolutament en precari que el PSOE va anunciar el 2019 que milloraria i que avui continua pendent de reparació. També ho és la petició dels veïns de Barracas de millorar la seguretat viària d’un pont que creuen diàriament per poder accedir al poble. Un pas compartit per vianants i trànsit rodat que el Govern de Pedro Sánchez ja ha dit que no és de la seva competència i per al qual l’alcalde demana una inversió a Diputació que eviti riscos entre els vianants. Com també és el cas dels veïns de Cedramán, al terme municipal del Castell de Villamalefa, que reclamen la reparació de la carretera que travessa la pedania i que, propietat de la Diputació, està en precari.
“Exemples en tenim molts més, com la carretera de Navajas a Gabiel, la CV-203 entre Pavies i Higueres, l’accés a Benafigos des de La Cabrera pel Coll del Vidre, o la CV-154 entre la Torre d’en Doménec i Albocàsser ”. I el que pretén el PPCS «és que aquesta bateria de problemes que ens trobem especialment a l’interior de la província es corregeixin amb inversions reals, no amb anuncis ficticis».
D’altra banda, ha manifestat la diputada provincial del PPCS, “també hem demanat al PSOE que informi sobre quines seran les inversions que en matèria de carreteres executaran el 2022. Perquè no volem que passi un altre any més, com ha passat en exercicis anteriors, amb titulars que després s’incompleixen sistemàticament i generen desesperança i indignació entre els ciutadans. Cal treballar més i malbaratar menys en propaganda”.
Informació i Foto: PP Castelló