El Derbi Teika torna amb sorpreses
El Derbi Teika, que tenia previst disputar-se el mes d’octubre passat, es disputa aquest diumenge 5 de gener a les 12:00 a l’Estadi Ciutat de València en un partit amb moltes sorpreses.
Presentació del planter femení
Abans de l’inici del Derbi Teika, tindrà lloc la presentació oficial de l’escola femenina del Levante UD. Més de 150 nenes del planter granota, pertanyents a nou equips (Femení B, Femení C, Femení D, Infantil C, Infantil D, Aleví C, Aleví D, Benjamí D i Benjamí E), posaran al terreny de joc en un emotiu homenatge a les joves promeses del club.
Homenatge a les veteranes
En un gest d’homenatge cap a la història del Levante UD femení, les veteranes del club faran un passadís d’honor a les jugadores del primer equip abans de l’inici del partit. Aquest homenatge subratlla el paper fonamental que aquestes pioneres van exercir en l’èxit de títols i en el creixement del futbol femení a Espanya.
Activitats per als més petits
El dia estarà ple d’activitats pensades per als granotes més joves:
Abans del partit, 11 nens tindran l?oportunitat de posar amb l?onze titular del Levante UD per a una foto oficial.
Els Reis Mags visitaran l’estadi hores abans de l’anhelada Cavalcada de Reis per rebre les cartes dels més petits. Directament arribats d’Orient, Ses Majestats seran una de les grans sorpreses.
Després del partit, es farà el llançament de pilotes de la Lliga F al públic i se sortejaran jocs de la Lliga F entre els assistents.
Entrades numerades
Les entrades ja estan disponibles a la web del club i són numerades, amb promocions especials per als abonats. Els socis de l´equip femení rebran dues entrades addicionals de regal, mentre que els abonats de l´equip masculí podran adquirir fins a sis entrades a un preu reduït de 5 euros cadascuna a través del portal de l´abonat. Pel públic general, les entrades estan disponibles a un preu de 10 euros.
El club també ha preparat experiències exclusives pel dia del partit. Entre elles destaca l’Experiència Túnel, que permet observar les jugadores des dels vestidors abans de l’inici del partit i durant el descans, amb accés a un càtering del Grup El Gordo i el Flaco per 20 euros.
Informació i Foto: Levante UD