Política

El Consell autoritza un conveni amb el Ministeri dEducació sobre el Pla dActuació Plurianual del Centre de Referència de la Fusta i el Suro en FP

El Consell ha autoritzat un conveni de col·laboració amb el Ministeri d’Educació, Formació Professional i Esports que estableix el Pla d’Actuació Plurianual del Centre de Referència Nacional de Transformació i Instal·lació de Fusta i Suro a l’àmbit de la Formació Professional (CRNFP).

Mitjançant aquest conveni, es descriuen els objectius prioritaris del Pla d’Actuació Plurianual d’aquest centre de referència a la família professional de Fusta, Moble i Suro, ubicat a Paterna i pertanyent al Servei Valencià d’Ocupació i Formació (Labora).

Aquest centre ofereix un servei de formació professional, orientació laboral i activitats d’innovació d’acord amb la demanda del teixit empresarial i, en especial, per al sector de la fusta.

L’acord regula també la composició de la comissió que s’encarregarà del seguiment de l’execució dels compromisos, que tindrà composició paritària i estarà constituïda per quatre persones: dues designades pel Ministeri d’Educació, Formació Professional i Esports i dues designades per la Administració autonòmica.

El conveni estarà vigent fins al 31 de desembre del 2026 i substitueix el que es va subscriure el 2019 i que aprovava el Pla d’Actuació de l’esmentat centre. A més, podrà ser objecte de pròrroga després de la finalització.

Informació i Foto Generalitat Valenciana

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint