Cs de Vilavella denuncia la manca d’agents de Policia Local a la localitat
El candidat de Ciutadans (Cs) a l’Ajuntament de Vilavella, David Gómez, ha denunciat «la falta d’agents de Policia Local a la localitat«. «L’equip de Govern està suplint les mancances d’agents amb seguretat privada a les nits des del dia 1 de maig a costa dels veïns«, ha assenyalat Gómez, que ha criticat que «Carmen Navarro estigui improvisant amb un tema cabdal com és la seguretat de tots els veïns «.
«Des Cs demanem a la regidora que expliqui quants diners ens està costant als vilavelleros la seguretat privada, i el motiu pel qual estem pagant dues vegades, d’una banda els sous de la Policia Local i de l’altra, l’externalització d’un servei com és la seguretat nocturna del municipi «, ha tancat Gómez.
Informació i Foto: http://www.castellon.ciudadanos-cs.org