Cultura

Castelló preveu acollir la III edició d’Escala a Castelló del 8 al 22 d’octubre

Castelló preveu acollir la III edició d’Escala a Castelló del 8 al 22 d’octubre. El consell rector del Patronat Municipal de Turisme ha aprovat hui l’expedient de contractació del servei d’estada i obertura al públic dels navilis participants, Nao Victoria i Galeón Andalusia. Serà una edició especial i reduïda d’un dels esdeveniments turístics més importants de la ciutat, adaptada a les actuals normes sanitàries vigents derivades del coronavirus a fi de garantir la seguretat del públic assistent.

“Escala a Castelló és un referent en l’oferta turística de la ciutat, que s’ha consolidat després de dues exitoses edicions, i per a enguany l’hem adaptat al context actual, en una versió reduïda, amb només dues embarcacions participants i tenint en compte les mesures sanitàries per a la protecció de la salut enfront de la covid-19”, ha explicat l’alcaldessa, Amparo Marco.

En aquesta ocasió participaran dos navilis històrics. Nao Victoria, que va ser el primer vaixell que eixint i tornant del port de Sevilla va aconseguir envoltar el planeta; i Galeón Andalusia, que és una rèplica del Galeón de Manila i dels galeons espanyols que van fer la ruta d’Índies en els segles XVI i XVII. Va ser construït en 2009 després d’un llarg procés d’investigació històrica.

Informació i Foto: Ajuntament de Castelló

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint