Més notícies

Castelló avança en matèria d’accessibilitat amb el nou model de quioscos de l’Once

L’alcaldessa de Castelló, Amparo Marco, ha assistit hui juntament amb el delegat territorial de l’Once en la Comunitat Valenciana, José Manuel Pichel; el director de l’Once a Castelló, Jesús Moril; altres representants de la institució, i el portaveu de l’equip de govern, José Luis López, a l’obertura del primer quiosc de l’Once amb el qual s’estrena el nou model a la ciutat, que segueix el disseny de la xarxa de quioscos estatal.

“Són uns quioscos més accessibles, tant per al venedor com per al client, amb una rampa d’accés i finestretes a diferent altura”, segons ha destacat Marco durant la visita al situat en l’avinguda Rei En Jaume amb el qual s’inicia la renovació a la ciutat. Hui s’han obert quioscos amb el nou disseny en l’avinguda Rei En Jaume i en la plaça de la Pau, i demà s’obriran altres dos en la plaça Maria Agustina i en Rei En Jaume; i progressivament s’aniran renovant la resta dels instal·lats a Castelló, que són 35 en total. El director de l’Once a Castelló, per part seua, ha agraït la col·laboració de l’Ajuntament i el treball de la institució per a fer possible la renovació dels quioscos a Castelló com en la resta del país.

Castelló avança així en un model de ciutat més accessible, que elimina barreres i treballa pel benestar de tota la ciutadania. En aquest sentit, cal recordar que va rebre a Brussel·les el segon premi de Ciutat Accessible Europea 2020, en un certamen en el qual va competir amb fins a 80 ciutats.

Informació i Foto: Ajuntament de Castelló

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint