Esports

Bisontes Castelló FSF rebrà demà al Penya Espluges B

Bisontes Castelló FSF es mesurarà demà dissabte, 8 de febrer, a la A.E. Penya Esplugues “B” de Barcelona en la trobada corresponent a la 22a jornada al grup II de Segona Divisió. El partit es disputarà a Chencho i donarà començament a les 16: 00h.

Les de Castelló tindran un nou enfrontament directe per les seves aspiracions a ocupar els llocs de cap. Les castellonencs ocupen la quarta posició a la taula classificatòria després de 18 jornades i arriben a la trobada avançat vèncer en els dos últims partits disputats.

Bisontes Castelló competirà pels tres punts per retallar la distància de cinc punts que els separa amb Joventut d’Elx i el propi Penya Esplugues “B”. Les castellonencs buscaran mantenir una setmana més Chencho invicte, i aprofitar el factor pista i mantenir-se com a únic equip que no ha caigut com a local aquesta temporada al grup II.

El handicap per a la trobada serà, una setmana més, les baixes que acumulen els castellonencs ja que l’Anna Cabell comptarà amb les baixes de Teresa, Anna Monrós i Rocío. La convocatòria la completen: Marian, Fuster, la Cris, Eli, Nerea, Neus, Sara, Viciano, Carlota i Berta.

Per la seva banda, la A.E. Penya Esplugues “B” arriba a la trobada com a segon classificat amb 38 punts, a 3 de Intersala Promises, i després d’haver empatat a dos gols davant el FS Castelldefels a l’última jornada. Les catalanes que acumulen dues derrotes i un empat en les tres últimes jornades, lluitaran pels tres punts per no perdre-li l’estela a l’líder.

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint