Assistida una escaladora després de caure al Penyagolosa
Sobre les 12.40 hores s’ha sol·licitat la intervenció de l’CICU per assistir a una dona que havia patit una caiguda, mentre escalava a la muntanya de l’Penyagolosa.
Una unitat de SAMU s’ha desplaçat fins al municipi La Torre d’En Besora, on l’helicòpter de rescat de el Consorci Provincial de Bombers ha traslladat a la dona.
En aquest punt ha estat assistida per l’equip mèdic del SAMU per traumatisme cranioencefàlic i fractura d’espatlla.
Després de l’assistència, l’escaladora de 31 anys ha estat traslladada a una zona en terme d’Albocàsser, on esperava l’helicòpter medicalitzat de la Generalitat amb base a la província.
Un cop allà, l’escaladora ha estat evacuada a la unitat de SAMU aèria a l’hospital La Fe de València.