Ximo Puig ha assistit hui al ple d’investidura del president de la Diputació d’Alacant
El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha assistit a la investidura de Carlos Mazón com a president de la Diputació d’Alacant en el ple de constitució de la corporació provincial per a la legislatura 2019-2023.
A l’acte han assistit també la consellera de Sanitat Universal i Salut Pública, Ana Barceló, i la consellera d’Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital, Carolina Pascual.
Puig ha considerat que les institucions han de “cooperar, col·laborar, avançar juntes i solucionar els problemes dels ciutadans”, i no “confrontar”. “Hui és un dia en què legítimament, democràticament, s’elegirà al president de la Diputació, que comptarà amb tot el reconeixement institucional que mereix una institució democràtica”, ha destacat.
Informació i Foto: Generalitat Valenciana