Ximo Puig es reuneix amb el Comité d’Empresa de Nordex Acciona
El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha rebut els membres del Comité d’Empresa de Nordex Acciona per a abordar l’estat de les negociacions sobre l’expedient de regulació d’ocupació que afecta 94 treballadors de l’empresa d’aerogeneradors situada a la Vall d’Uixó.
Durant la trobada, Ximo Puig ha traslladat el suport de la Generalitat a la plantilla i ha subratllat l’aposta del Consell per modificar el model energètic en favor de les energies renovables. A la reunió també ha assistit la directora general de Coordinació del Diàleg Social, Zulima Pérez.
Informació i Foto: Generalitat Valenciana