MunicipisPolíticaTurisme

Turisme lliura a Elx els distintius ‘Compromís Qualitat Turística’ a les destinacions de la província d’Alacant

El director general de Turisme, José Manuel Camarero, ha clausurat l’acte de lliurament dels distintius ‘Compromís Qualitat Turística’ del Sistema Integral de Qualitat Turística Espanyola a Destino (Sicted) a les destinacions de la província d’Alacant.

A l’acte de lliurament dels distintius hi ha participat l’alcalde d’Elx, Pablo Ruz, que ha fet l’obertura. A més, l’esdeveniment ha congregat els màxims representants dels ens gestors de les destinacions, així com els serveis turístics distingits, tant del sector públic com privat.

Les destinacions de la província d’Alacant reconegudes amb el guardó Sicted que avala el seu compromís amb el programa, obtenint per primera vegada o renovant el distintiu el 2023, són Calp, Altea, Villena, Dénia, Guardamar del Segura, Torrevella, Alcoi, Oriola i Elx.

Durant la cloenda de l’acte, el director general de Turisme ha remarcat l’aposta de la Generalitat per la qualitat en tots els serveis que formen part de la cadena d’atenció al turista.

A més, ha valorat el treball desenvolupat per les destinacions distingides i ha destacat que “totes són fonamentals per contribuir al nostre posicionament com a destinació i per fer-nos més competitius”.

També ha incidit que des de Turisme Comunitat Valenciana “estem plenament compromesos amb l’impuls a la sostenibilitat turística” i de fet, “estem treballant intensament per ser la primera destinació que aconsegueixi el certificat Aenor que reconegui la nostra estratègia en pro del turisme responsable”.

Informació i Foto: Generaltiat Valenciana

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint