CulturaTurisme

Turisme dóna suport a l’Assemblea de Ciutats Patrimoni Immaterial de la Humanitat, que se celebrarà a Algemesí

El secretari autonòmic de Turisme, Francesc Colomer, ha mostrat el suport de Turisme Comunitat Valenciana a la VII Assemblea de de Ciutats Patrimoni Immaterial de la Humanitat (ICCN) de la Unesco, que tindrà lloc a Algemesí del 6 al 8 de setembre a Algemesí.

Francesc Colomer ha destacat que “aquest tipus d’esdeveniments ajuden a prestigiar les nostres institucions, ciutats, història i patrimoni” i ha afegit que “la societat civil és la que fa possible fets com aquest, on Algemesí és la veritable protagonista i la Comunitat Valenciana la fa seva per donar la millor versió de nosaltres al món “.

El responsable de Turisme ha explicat que “hem d’impulsar la promoció de la nostra cultura perquè és la nostra senya d’identitat, i el que ens fa diferents ens fa forts a l’hora de competir”.

Així mateix, ha recordat que des de Turisme Comunitat Valenciana “col·laborem amb aquest congrés donant suport a través d’un conveni de col·laboració”.

Per Francesc Colomer, “el turisme no és només experimentar sinó transformar-se, viure coses que et enriqueixen i et fan diferent” i des de la nostra nova identitat turística “apostem per aquells que ens ajuda a ser més rendibles tot l’any”.

En aquesta línia, ha posat èmfasi que “hi ha emocions que sentir els 12 mesos de l’any, i un exemple són les festes de la Mare de Déu de la Salut d’Algemesí”.

Per a l’alcaldessa d’Algemesí, Marta Trenzano, “es tracta d’una oportunitat immillorable per internacionalitzar les nostres festes i mostrar-li al món la riquesa d’Algemesí i l’esforç col·lectiu dels seus veïns i veïnes per mantenir intacta la tradició i el patrimoni cultural local davant d’un món on s’imposa la globalització “.

Assemblea de ciutats patrimoni

Més de 70 representants internacionals gaudiran de l’ambient festiu d’Algemesí entre el 6 i el 8 de setembre i viuran les festes de la Mare de Déu de la Salut amb motiu de l’Assemblea General de la ICCN 2018.

Per mostrar el patrimoni de l’amfitrió, la ciutat d’Algemesí va fer coincidir aquesta assemblea amb les Festes de la Mare de Déu de la Salut i així poder compartir-les amb tots els convidats a la trobada de la manera més real i intensa: vivint-. Dins dels actes de la Festa, les delegacions presenciaran la Processó de les Promeses i la Processoneta del Mati. A més, els grups culturals de Gangneung i Sri Lanka actuaran a la Nit de l’Retorn a la plaça Major.

Informació i Foto: Generalitat Valenciana

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint