Esports

Triomf del Villarreal CF a Girona

El Vila-real va aconseguir un triomf que sap pura glòria a Montilivi (0-1) amb un providencial gol d’Etta Eyong al 89 que permet als grocs retenir el cinquè lloc, que dóna dret a jugar la Lliga de Campions la temporada que ve. Els grocs, a tres jornades del final de LaLiga i amb l’Europa League ja assegurada, mantenen una pugna dura per disputar la màxima competició continental.

Va ser una primera part oberta i disputada. Al 22, Ayoze va tenir la primera per als grocs amb un gran triple xut a boca de canó que Gazzaniga, atent, va acabar rebutjant dues vegades fins que el canari va anotar a la tercera, si bé el col·legiat va acabar anul·lant la jugada per mà.

Set minuts després, els grocs tornaven a intentar-ho amb una pilota penjada de tir lliure de Baena que va arribar a connectar bé de cap amb Foyth, però el meta argentí va tornar a bloquejar. El 37, el sempre desequilibrant Pepe se’n va anar del seu parell perquè, una vegada més Gazzaniga, avortés l’arribada dels grocs.

Tot just transcorreguts dos minuts més va arribar una de les jugades més discutides amb un possible penal sobre Baena després d’una doble agafada molt clara de Herrera i Arthur a l’àrea que el col·legiat va deixar seguir.

A la segona part, el Vila-real va prendre més la iniciativa, tot i que el Girona va estrènyer les seves files i va fer l’assegurança enrere. Tot i que amb prou feines hi va haver ensurts en defensa per als de Marcelino, entrar va costar molt més en aquest segon període. Baena va disposar d’una bona ocasió amb un gran xut des de lluny, però el millor encara havia d’arribar.

A cinc minuts del final, Marcelino va donar entrada al jove davanter del filial Etta Eyong, que ja havia estat a punt d’estrenar-se davant de la Reial i va veure com el seu gol acabava anul·lat.

Només en van tenir prou amb quatre minuts. Al 89, Alfonso Pedraza va encarar la línia de fons i va connectar una espectacular centrada a l’àrea que Etta va rematar de cap amb mestratge per fer un gol que sabia a pura glòria. I a tres punts.

El proper partit del Vila-real serà a la jornada intersetmanal (36a) de dimecres que ve 14 contra el Leganés a l’Estadi de la Ceràmica (19.00 hores).

Informació i Foto: Villarreal CF

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint