TRAM de Castelló va transportar durant les festes de la Magdalena més de 100.000 viatgers i viatgeres
Els resultats obtinguts suposen un increment del 7,11%, respecte a usuaris i usuàries transportats en 2018, que equivalen a 6.657 persones viatgeres més. L’any passat es van comptabilitzar 93.676 usuaris durant el període festiu que va ser del 2 a l’11 de març.
Els serveis d’autobús que ha ofert la Conselleria d’Habitatge, Obres Públiques i Vertebració del Territori han superat els 100.000 desplaçaments a Magdalena, de la mateixa manera que va succeir en 2017, quan es van sumar 100.269 desplaçaments.
Durant aquests 10 dies de serveis especials TRAM d’Castelló ha incrementat de manera molt important la seva oferta de transport, amb l’objectiu de respondre a l’increment de demanda i facilitar l’accés en transport públic als diversos actes festius programats en transport públic.
Els dies que més afluència de persones han registrat són el dia 23 de març, amb 14.666, el dia 30, amb 13.971, i el dia 29, amb 12.775.
Serveis especials oferts
El dispositiu especial previst per la Generalitat s’ha sumat a l’oferta de transport públic prevista a la ciutat que ha comptat amb una línia circular d’autobús per connectar els principals focus festius, amb serveis especials de mascletades i transport 24 hores durant el cap de setmana .
TRAM d’Castelló ha ampliat l’horari de servei i la freqüència de pas, tant pel dia com a la nit. Els caps de setmana s’ha ofert servei ininterromput des de la 7.00 fins a les 6 hores, mentre que els altres dies festius les circulacions s’han prolongat fins a les 3 del matí.
Els actes programats i el tall del centre de la ciutat al trànsit, des de les 12.00 hores en dies laborables i durant tot el dia en dies festius, han obligat a realitzar el servei dividit en dues zones, amb les següents freqüències: Grau-Cardona Vives , amb servei cada 10 minuts, i UJI-Farola, amb servei cada 15 minuts