Cultura

Tot preparat per a les Jornades TIIM a València

La cinquena edició de les Jornades TIIM (Turisme i Indústria Musical) es tancarà el dimecres 13 i el dijous 14 al CaixaForum de la ciutat de València.

Després de les sessions celebrades a Benidorm i Castelló, les jornades de València posaran en valor la força de la música com a reclam turístic sota el lema Turisme Amplificado i comptaran amb la participació de delegats de 6 ciutats musicals europees: Manchester, Hamburg, Reykjavík, Groninga, Göteborg i Århus.

A més, s’exposaran casos d’èxit i sobre com generar serveis innovadors, com ampliar públics i com fer servir la intel·ligència artificial.

Consulta la programació completa i fes la teva inscripció. T’esperem!
INSCRIPCIONS

DIMECRES 13 DESEMBRE

10:30 – 11:00 Presentació Jornades TIIM València

11:00 – 11:30 Cafè networking

11:30 – 12:45 Presentacions i debat ‘Casos d’èxit en la gestió d’experiències turístics i musicals escalables’

13:00 – 13:45 Pitches de ciutats. ‘Què interessa als turistes musicals?’

17:00 – 18:00 Taller i cafè. ‘Com mesurar l’impacte del teu festival?’

18:10 – 19:00 Taller i cafè. ‘Coneix i atrau el teu públic potencial’

19:10 – 20:00 Debat. ‘El futur del lideratge publicoprivat en el turisme musical’

20:00 – 21:00 Concert d’Ales Cesarini Quartet i còctel professional.

DIJOUS 14 DESEMBRE

10:30 – 11:30 Pitching de start-ups. ‘Impacte turístic, gestió tecnològica i accessibilitat dels esdeveniments musicals’.

11:30 – 12:30 Speed networking & beers

12:30 – 13:30 Debat ‘El futur del turisme musical: intel·ligència artificial, dades i audiències’.

13:30 – 14:30 Còctel professional i DJ’s.

Tallers i Speedmeetings

Voleu aprendre a mesurar l’impacte del vostre festival? O com conèixer i atreure el teu públic potencial? No us perdeu els tallers orientats tant a professionals del sector de la música com a estudiants que s’endinsen en aquest negoci:

Félix Barros Ribalta, CEO i cofundador d’Esdeveniment Mesurat / Measurevent, dirigirà una sessió adreçada a professionals sota el títol “Com Mesurar l’Impacte del teu Festival”.
Pierre Bouillard, director adjunt de Les Arts, València, impartirà una sessió orientada a professionals, institucions i estudiants titulada “Coneix i Atreu el teu Públic Potencial”.

A més, podràs participar als Speedmeetings amb destacades empreses del sector com Break-Event, Secret Sound, Arenametrix i Evento Medido.
Meeting One-to-One

Els Meeting One-to-One et permetran tenir cites professionals en línia amb els principals agents del turisme musical de la Comunitat Valenciana, del 5 al 25 de desembre i agendar les teves cites professionals presencials. Si ets professional del sector turístic o musical i busques noves propostes, proveïdors i projectes on embarcar-te, registra’t ja i comença a agendar les teves cites.

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint