Política

Toledo: “El Govern municipal d’Amparo Marco fa aigües per tot arreu.”

El portaveu adjunt de el Grup Municipal Popular a l’Ajuntament de Castelló, Sergio Toledo, afirma que “el Govern d’Amparo Marco fa aigües per totes bandes. La sortida d’Omar Braina és un suma i segueix en un Desacord de Fadrell que està passant factura a tots els castellonencs, els grans perdedors d’un tripartit que pensa en sous i butaques i no en les persones.

En plena pandèmia, PSOE, Compromís i Unides Podem estan llançant-se els plats pel cap, enfrontats i sense gestió municipal. Normal que tots els pobles d’aquesta província estiguin donant una lliçó a la capital de com es gestiona la crisi sanitària i econòmica de l’coronavirus “.

Toledo s’ha pronunciat així després de l’anunci de dimissió de regidor Omar Braina, l’actual regidor de Seguretat Ciutadana, com a portaveu de el Grup Socialista a l’Ajuntament de Castelló. “La ferida en l’equip de govern municipal està ben oberta i no para de supurar.

La invitació d’Amparo Marco al seu regidor a que abandoni la primera línia no és més que una mostra més del que és una evidència: la fractura de el tripartit, que al mes de maig continua sense ser capaç de presentar uns pressupostos per a la ciutat i que 56 dies després de l’Estat d’Alarma encara no ha adoptat ni una sola mesura de suport directe als castellonencs “.

En aquest sentit, el portaveu adjunt dels populars ressalta que “justificar la sortida de Braina del càrrec de portaveu en que així podrà dedicar-se a una àrea estratègica com el de la seguretat ciutadana és un argument que es dissol com un terròs de sucre en el cafè, perquè resulta que el seu lloc ho va assumir el regidor de Serveis Socials, és a dir, va a carregar de treball a l’responsable d’una de les àrees amb més càrrega de treball ara mateix, precisament amb tràmits de peticions d’ajudes acumulats de fins a dos mesos ” .

El portaveu adjunt de el Grup Municipal Popular a l’Ajuntament de Castelló, Sergio Toledo, reclama als partits de l’Acord de Fadrell que “se centrin i deixin d’anteposar les sigles als interessos generals de la ciutat i els seus veïns, perquè fins ara només els hem vist preocupar-se per apujar-se el sou un 50% i derogar el Codi de Bon Govern “.

A més, Sergio Toledo confia que Omar Braina, “ara que va a disposar de més temps, pugui explicar als agents de la Policia Local, Bombers, Protecció Civil i Agents de Mobilitat Urbana per què va trigar un mes a dotar de màscares i material de protecció als agents amb l’esclat de la crisi de l’Covid-19, per què els agents de policia no van cobrar els plusos de productivitat en la seva última nòmina d’abril, per què no se’ls han començat a realitzar els tests de detecció de l’coronavirus als professionals de el cos fins aquesta setmana, i per què la setmana passada, en plena pandèmia, va tornar a fondre a zero la sala d’emergències i el telèfon 092.

Massa preguntes per resoldre per a un regidor que, fins ara, l’única cosa del que s’ha vantat és de no rebre els veïns que li demanen reunir-se amb ell, en una mostra més de deixadesa que no coneix límits “, ha conclòs.

 

 

 

Informació i Foto: PP Castelló

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint