Sant Jordi reclama el transport públic per a Panoràmica i millorar les connexions a una reunió amb el conseller d’Infraestructures
L’alcalde de Sant Jordi, Iván Sánchez Cifre, ha mantingut una reunió de treball amb la vicepresidenta de la Diputació de Castelló, María Ángeles Pallarés, i el nou conseller d’Infraestructures, Medi Ambient i Aigua, Vicente Martínez Mus ia la trobada l’alcalde ha posat sobre la taula les diferents necessitats de la localitat.
L’alcalde ha explicat que el conseller s’ha compromès a estudiar les reivindicacions que tenim per poder millorar les infraestructures de la localitat.
Una de les prioritats que l’alcalde ha traslladat a Martínez Mus ha estat la necessitat de comptar amb un transport públic a la urbanització de Panoràmica. Es tracta d’una necessitat per la qual l’Ajuntament està lluitant des de fa temps.
A més, el primer edil ha sol·licitat que «es millorin i ampliïn les freqüències del transport públic de Sant Jordi» ja que «pensem que una de les maneres d’assentar la població als municipis d’interior és, justament, tenir opcions per moure’s i estar ben connectats”.
Cal recordar que l’Ajuntament de Sant Jordi s’ha mostrat sempre molt reivindicatiu davant de les altres administracions ja que “el que ens interessa és defensar els veïns de Sant Jordi, governi qui governi” d’aquí que el mateix Ajuntament hagi assumit el cost del autobús entre la urbanització Panoràmica i Vinaròs després de la negativa de la Generalitat a la legislatura passada.
L’alcalde, a més, ha posat de manifest la “bona disposició” del conseller a intentar millorar tant com sigui possible les millores que Sant Jordi mereix. Davant d’aquesta “actitud positiva” l’alcalde ha lamentat que el Govern d’Espanya segueix sense donar resposta al pas subterrani de la N-232 ja que “hem demanat ajuda al conseller perquè intenti resoldre la deixadesa del Ministeri de Foment en aquesta necessitat de Sant Jordi”.
Tot i que ja es compta amb un traçat i un pressupost parteix de solucionar aquest pas conflictiu de Sant Jordi, el Govern central sembla haver oblidat el projecte per a la localitat.
Informació i Foto: Lozoya Comunicación