Sanitat

Sanitat registra 144 casos nous de coronavirus i 174 altes a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha administrat un total de 1.519.428 dosis de la vacuna contra el coronavirus. Per províncies, 178.809 a Castelló, 555.655 a Alacant i 784.964 a València.

Han rebut les dues dosis 394.281 persones. Per províncies: 47.263 a Castelló, 141.878 a Alacant i 205.140 a València.

A més, s’han notificat 144 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o mitjançant test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 389.850 persones. Per províncies, 43 a Castelló (40.148 en total); 49 a Alacant (146.192 en total); i 52 a la província de València (203.508 en total). El total de casos assignats se situa en 2.

Des de l’última actualització s’han registrat 174 altes a pacients amb coronavirus. D’aquesta manera, ja són 390.063 persones a la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 40.304 a Castelló, 145.923 a Alacant i 203.779 a València, i el total de casos no assignats es manté en 57.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 257 persones ingressades: 45 a la província de Castelló, amb 10 pacients en UCI; 74 a la província d’Alacant, 18 d’ells a l’UCI; i 138 a la província de València, 32 d’ells en UCI.

A més, s’han registrat 7 morts per coronavirus des de l’última actualització, de manera que el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia és de 7.302: 792 a la província de Castelló, 2.778 a la d’Alacant i 3.732 a la de València.

D’acord amb les dades registrades, a hores d’ara hi ha 3.954 casos actius, la qual cosa suposa un 0,99% de l’total de positius.

Actualització de la situació en residències

En aquests moments hi ha casos positius en 5 residències de majors (1 a la província de Castelló, 1 a la província d’Alacant i 3 a la província de València) i 1 centre de menors de la província de València.

· Residents nous positius: 6

· Treballadors i treballadores nous positius: 0

· Residents que han mort: 1

Actualització brots de coronavirus

S’han notificat 15 brots des de l’última actualització:

· València: 3 casos. origen social

· Borriana: 4 casos. àmbit educatiu

· Gandia: 5 casos. origen social

· Nules: 4 casos. origen laboral

· València: 4 casos. origen laboral

· La Vila Joiosa: 5 casos. origen social

· València: 4 casos. origen social

· València: 5 casos. origen laboral

· Elx: 3 casos. origen social

· Cullera: 5 casos. origen social

· Burjassot: 3 casos. origen social

· València: 3 casos. origen social

· Massanassa: 4 casos. origen laboral

· Almenara: 4 casos. origen social

· Castelló de la Plana: 9 casos. origen social

Informació i Foto: Generalitat Valenciana

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint