Sanitat

Sanitat notifica 239 nous casos de coronavirus i 125 altes a la Comunitat Valenciana

Un total de 4.068.497 persones han rebut ja una dosi de la vacuna contra la coronavirus a la Comunitat Valenciana. A més, a hores d’ara, compten amb la pauta completa d’immunització (dues dosis per Pfizer, Moderna i AstraZeneca, la monodosi de Janssen i una dosi de qualsevol vacuna en les persones amb antecedents d’haver passat la COVID) 4.024.892 persones. Per la seva banda, s’ha administrat un total de 39.451 dosis de reforç a persones amb patologia de risc i persones grans institucionalitzades.

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat 239 nous casos de coronavirus confirmats per prova PCR o mitjançant test d’antígens. Amb aquesta actualització, la xifra total de positius se situa en 513.440 persones. Els nous casos per províncies són 93 a Castelló (53.920 en total); 80 a Alacant (188.383) i 66 a València (271.136). La xifra de casos no assignats es manté en 1.

D’altra banda, s’han registrat 125 altes a pacients amb coronavirus. D’aquesta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia a la Comunitat Valenciana ascendeix a 514.835 persones. Per províncies, les altes es distribueixen així: 54.009 a Castelló, 188.272 a Alacant i 272.498 a València. El total d’altes no assignades es manté en 56.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 191 persones ingressades, 52 d’elles a l’UCI: 67 a la província de Castelló, 13 a UCI; 73 a la província d’Alacant, 28 d’elles a l’UCI; i 51 a la província de València, 11 a UCI.

D’altra banda, s’han registrat tres morts en els últims set dies, tres persones de 71, 81 i 97 anys, de manera que el total de decessos des de l’inici de la pandèmia ascendeix a 7.827: 851 a la província de Castelló, 3.002 en la d’Alacant i 3.974 a la de València.

D’acord amb les dades registrades, a hores d’ara hi ha 2.224 casos actius, la qual cosa suposa un 0,42% de l’total de positius.

Des de l’última actualització, no s’han registrat brots de 10 o més casos.

Informació i Foto: Generalitat Valenciana

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint