DestacatMés notícies

Rubén Ibáñez: «LogistiCS i la intermodal convertiran Castelló en una ciutat logística de primera magnitud»

El president de l’Autoritat Portuària de Castelló, Rubén Ibáñez, ha celebrat avui l’anunci de la nova zona de desenvolupament industrial, LogistiCS, ubicada a la zona annexa al polígon del Serrallo. “És una bona notícia per a la nostra ciutat, per a la província de Castelló i per al port” ja que “aquesta superfície industrial, ubicada just a l’enclavament on estarà l’estació intermodal –que es licitarà ben aviat–, dotarà a Castelló d´una veritable ciutat logística”.

En aquest sentit, Ibáñez ha explicat que aquest projecte -que se sumarà a l’expansió de la dàrsena sud- posarà a disposició dels operadors del port i de les empreses interessades en el ferrocarril una plataforma logística de primera magnitud”.

“LogistiCS serà, juntament amb el port de Castelló, la plataforma logística més gran que existirà a la província”, ha afirmat el màxim responsable de l’Autoritat Portuària.

Així mateix, el president de PortCastelló ha assegurat que el port de Castelló “serà encara més el motor logístic de la província, amb nous espais i nova connectivitat. “El futur de PortCastelló s´escriu a la dàrsena sud, que s´ha convertit en objecte de desig i d´atracció d´empreses que veuen en nosaltres un mar d´oportunitats per al creixement i desenvolupament dels seus negocis”. Aquesta nova zona convertirà el port de Castelló al port de l’arc mediterrani amb més superfície disponible per a la instal·lació de noves empreses. “Un espai on moltes podran tenir la seva zona d’emmagatzematge i desenvolupar la seva línia negoci a LogistiCS, és un binomi perfecte”.

Per la seva banda, Rubén Ibáñez ha subratllat la col·laboració, coordinació i bona sintonia entre administracions perquè LogistiCS sigui una realitat i, sobre això, ha assenyalat que “si tots apuntem i treballem en la mateixa direcció, el resultat només pot ser òptim”. “LogistiCS és un punt d’inflexió, que marcarà un abans i un després a la nostra indústria i, per tant, al conjunt de l’economia de la província”. “LogisticCs i PortCastelló hi tenen molt a veure i continuarem treballant en la mateixa línia per poder recollir el fruit de la feina ben feta”, ha conclòs.

Descripció del projecte

LogístiCS és la zona annexa al polígon del Serrallo, ubicada al costat de la CS-22 i la N-225 al Grau. Es tracta, en concret, de la suma de dos sectors industrials, SI-Ctra. Grao-Almassora, amb 786.647 m² i SI-Plataforma Logistica, amb 915.172 m², cosa que fa un resultant total de 1.701.819 m² de sòl industrial.

Informació i Foto: Comunicació PortCastelló

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint