Cultura

Rita Payés i Lucia Fumero presenten el seu nou espectacle a la Fira Trovam

El pròxim 13 de novembre, dos de les artistes amb més projecció de l’escena musical, Rita Payés i Lucia Fumero, presenten el seu nou projecte Lucia&Rita, que tindrà el seu debut a la Fira Trovam.

Després d’haver compartit escenari en distintes ocasions, estes dos ànimes musicals per fi s’encontren en un format íntim. Les cantants i compositores, Payés i Fumero, fusionen els seus universos creatius, on el jazz, el folklore i els sons llatins fluïxen amb naturalitat.

A més a més, el concert comptarà amb la banda El Nido com a teloners. La seua música, inspirada en els sons i ritmes tradicionals de Castella i Lleó, és una visió moderna del folklore que et transportarà a un univers sonor únic.

No et perdes aquesta experiència i fes-te amb la teua entrada fent clic en el botó de baix!

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint