Puig ha rebut hui a l’equip masculí de Pilota Valenciana
El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha rebut l’equip masculí de Pilota Valenciana amb motiu del trofeu ‘President de la Generalitat d’Escala i Corda’.
Puig ha ressaltat que la Pilota és «un joc de principis i valors» i ha destacat que «el més important és que els joves connecten amb aquest esport».
A l’audiència en el Palau de la Generalitat, també ha assistit el conseller d’Educació, Investigació, Cultura i Esport, Vicente Marzà.
Informació i Foto: Generalitat Valenciana