Política

Puig es reuneix amb els professionals que garanteixen el funcionament dels serveis públics la nit de cap d’any

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha visitat aquest dilluns la nova sala d’emergències del Centre de Coordinació d’Emergències 112 de la Comunitat Valenciana.

El president, acompanyat pel director general de l’Agència Valenciana de Seguretat i Resposta a les Emergències, José María Ángel, ha iniciat a les instal·lacions situades a L’Eliana la ronda de visites als professionals que garanteixen el normal funcionament dels serveis públics de la Generalitat la nit de cap d’any.

La jornada ha continuat al centre d’emissions d’À Punt a Burjassot, on Puig ha mantingut una trobada amb els professionals de ràdio, redacció i continuïtat de la radiotelevisió pública.

Finalment, el cap del Consell ha realitzat una visita a la unitat d’Urgències de l’Hospital Universitari i Politècnic La Fe, acompanyat per la consellera de Sanitat Universal i Salut Pública, Ana Barceló, i ha tingut una trobada amb els treballadors del centre. Durant la jornada del 31 treballaran als centres sanitaris valencians 9.353 persones.

 

 

 

Informació i Foto: Generalitat Valenciana

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint