Propostes cinematogràfiques per a aquest cap de setmana del 1 i 2 de setembre de 2018
1. Yucatan
Director: Daniel Monzon
Gènere: Comèdia
Argument: Un creuer de luxe, dos estafadors professionals i un desastre amorós. Lluc (Luis Tosar) i Clayderman (Rodrigo de la Serna) es dediquen a enganyar els turistes dels ostentosos creuers internacionals. Durant molts anys, van treballar junts colze a colze enganyant la gent en les seves vacances paradisíaques per quedar-se amb els seus diners.
2. La mare i pare
Director: Brian Taylor
Gènere: Comèdia
Argument: Brent (Nicolas Cage) i Kendall Ryan (Selma Blair) són un matrimoni amb problemes de comunicació amb els seus fills, l’adolescent Carly (Anne Winters) i el petit Josh (Zackary Arthur). Per si això fos poc per a la família, una misteriosa epidèmia està començant a afectar els adults, fent que els pares ataquin
3. megalodon
Director: Jon Turtelaurb
Gènere: Acció
Argument: En el lloc més profund del planeta, encara més profund que la pròpia fossa de les Mariannes, un grup d’investigadors es troba realitzant una expedició com a part d’un programa internacional de vigilància submarina. Així, fan el descobriment de les seves vides alhora que corren un greu perill.
Més informació cinematogràfica a http://www.cinesa.es