Esports

‘Pòdium’ orellut en la II Lligueta de Transició a Futbol 11

Els alevins del CD Castelló i del CFP Castalia finalitzen en primera i tercera posició, respectivament, en la segona edició del torneig destinada a equips alevins de segon any.

Punt i final a un torneig especial que va arrencar aquest passat mes de gener. La competició, de caràcter formatiu, va estar destinada a aquells equips alevins de segon any perquè s’anessin adaptant al futbol 11 de cara a la propera temporada.

La Lligueta de Transició, organitzada per Castelló Base, Esdeveniments Esportius Castelló i la Unió Esportiva Ripollès, va tenir bons resultats que es va traduir en la primera posició de l’Aleví del CD Castelló, mentre el CFP Castalia va obtenir una treballada tercera posició perquè la Pedrera Albinegra segueixi preparant-se de cara al curs 2019/20.

Tots dos equips van rendir un minut de silenci per la mort del futbolista José Antonio Reyes.

 

 

Informació i Foto: Fundació Albinegra

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint