Nacho Pastor (Jugador de l’Elx CF) «Cal aprofitar cada oportunitat a el màxim»
Va debutar amb el primer equip en Copa del Rei, quallant dues grans actuacions davant Yeclano Deportivo i Athletic Club, i ara entrena a les ordres de l’míster, Pacheta, des del retorn a la feina. És Nacho Pastor, des dels 11 anys en l’Elx C.F., i que amb 20 reconeix que està «complint un somni«. Ho fa després de completar un nou entrenament al Poliesportiu de Altabix, sessions que són «molt dures, estem cada vegada millor i ja en grups de 14, el que s’agraeix«, segons les paraules de l’planter franjiverde als micròfons dels canals oficials de el Club i Laliga. «Cal aprofitar cada oportunitat a el màxim«, afegeix Nacho Pastor, que destaca també que està «aprenent molt de grans centrals com són Gonzalo Verdú, Dani Calvo i Josema« i que tots els companys «m’ajuden i em tracten com un més« .