Política

Mulet indignat davant les respostes de Planas respecte al cotonet “ ni fa, ni deixa fer i es nota no el preocupa gens ni miqueta”

Mulet ha sigut especialment crític amb el Ministre i el seu partit, el PSOE “ gràcies a eixos acords letals amb tercers països, com per exemple amb Sud-àfrica, es van obrir les portes a l’arribada de noves plagues al nostre territori, i enfront d’això veiem a un Govern paralitzat, que no actua, que obstrueix les accions del propi govern valencià amb autoritzacions per a la lluita biològica, que no atén les peticions o es fa el despistat. Planas és en data d’avui la principal plaga que afecta el camp valencià, i el seu partit el responsable per aquesta mena d’acords que signen i ratifiquen sense immutar-se. Ahir mateix negaven l’evidència al Senat amb una defensa a ultrança dels acords amb Mercosur.

El senador ha recordat que el PSOE actua amb una frivolitat exasperant en aquesta mena de matèries “ ahir mateix el PSOE va presentar al Senat una moció de defensa a ultrança i acrítica de l’acord amb Mercosur, frivolitzant que les reserves al mateix són les mateixes que tenien els euroescèptics respecte a la UE. Això, els mateixos que van ratificar sense reservar a l’acord són Sud-àfrica i que ara es neguen a prendre mesures contra aquest després dels efectes devastadors sobre el camp valencià”

Informació i Foto: Compromis

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint