Marta Barrachina mobilitza el PPCS per gestionar un Fons de Cooperació amb una inversió rècord de 22 milions d’euros que “compleix la paraula donada”
La presidenta provincial del PPCS, Marta Barrachina, ha mobilitzat alcaldesses, alcaldes i portaveus del PP de tota la província per reafirmar “la política de la veritat, que compleix la paraula donada”.
“Els ciutadans ens van triar per gestionar i exercir un canvi de cicle on la paraula tornés a tenir valor i la feina es demostrés amb fets. Aquest full de ruta garanteix avui a la província la gestió del Fons de Cooperació més gran que mai abans s’hagi aprovat i la dotació del qual, de 22 milions d’euros, compleix el que s’ha anunciat el 30 de novembre”.
Tal com ha relatat la lideratge provincial del PPCS, en aquest temps “el PP ha estat entestat a licitar 14 depuradores que urgien a la nostra província i les obres de la qual avui ja estan en marxa. Hem treballat perquè els més de 28 milions d’euros destinats a solucions hídriques no es bloquegessin, sinó que s’agilitzessin i tramitessin per no”.
Avui el fruit d’aquest esforç es tradueix en recolzament al territori. Als 15.249.771,35 euros que la Diputació de Castelló injectarà als 135 municipis de la província “per generar riquesa” se suma la projecció que la Generalitat Valenciana completarà fins a assolir els 22 milions d’euros. “És la xifra més gran que la Diputació ha concedit en la seva història a la província”, ha manifestat Marta Barrachina.
La credibilitat davant del descrèdit
“El PPCS acredita la seva credibilitat i infon valor a la paraula donada perquè els fets ens avalen”. “Castelló ens va donar una majoria absoluta perquè governéssim amb el sentit comú, la responsabilitat i la prudència que fes d’aquesta província la millor terra del món. I aquest full de ruta que ens guia cada dia és el que avui reafirmem amb aquest Fons de Cooperació tan esperat i tan necessari per als nostres pobles. Progressar i donar servei per garantir el benestar dels castellonencs.
Informació i Foto: PP Castelló