CulturaPolítica

Marta Barrachina compartix amb els veïns del Grau de Castelló el Dia de les Paelles

La presidenta de la Diputació Provincial de Castelló, Marta Barrachina, ha compartit amb els veïns del Grau el Dia de les Paelles.

La dirigent provincial ha participat este divendres en la multitudinària jornada al costat del president de la Generalitat, Carlos Mazón, l’alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, i la tinenta alcalde del Grau, Ester Giner. “El Dia de les Paelles del Grau és la jornada gastronòmica per excel·lència en les festes i és un símbol de la germanor que caracteritza les celebracions que es desenvolupen durant estos dies”, ha indicat la presidenta de la Diputació.

Marta Barrachina ha gaudit del bon ambient que ha omplit el passeig Buenavista i al costat de la música, la diversió i el plat estrela de la cuina valenciana fan d’esta jornada una cita obligada per a persones de tota la província.

Informació i Foto: Diputació de Castelló

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint